tirsdag, august 16, 2005

I luften 1. sept. 2005

Når vi går i luften 1. september, skal det så ikke være med et rigtigt knald. Rød snor og tale m.v. - en lille happening.

Vi skal selvfølgelig også at fundet nogle ben at stå på - kollegaerne har sikkert mange ideer til, hvordan de gerne vil bruge Meidateket. VELO projektgruppen tænker allerede i nogle baner om en demostration af noget af deres projekt - sociale bogmærker. Jf. evt. mine http://del.icio.us/lillehanne

Andre har nævnt, at det kunne være fint med nogle kurser i udvalgte emner / programmer. Her kunne vi lave nogle forslag med varierende sværhedsgrader.

Vi skal nok også have en snak om, hvem der kunne tænke sig at være "på" og hvornår - flere kollegaer har udtrykt ønske om nogle eftermiddags- og aftentimer af og til.

6 kommentarer:

lis faurholt sagde ...

Skal vi holde et møde på fredag? Så er møblerne vel også kommet, så vi kan lave en slagplan for indflytningen i samme omgang.
Vi bliver vel alle involveret i en eller anden grad, så hvis du indkalder til et morgenmøde lægger jeg vejen om ad Skallebæk :)

Hanne sagde ...

ha... der tog du r.... på mig - min dag har været hektisk, så bloggen havde jeg glemt ;-) Jeg sender med det samme en indkaldelse ud og når rundstykkerne kalder, kommer alle sikkert gerne med kort varsel. Du slipper altså ikke for Skallebækturen.

lis faurholt sagde ...

Det kan vi ikke have :) - vi skal lige have din blog sat op, så du får en mail fra den, hver gang en eller anden lægger en kommentar. Det andet er da slet ikke til at holde styr på for nogen af os.

Hanne sagde ...

og det er fikset nu ;-)

Hanne sagde ...

Okay ;-) But the Mediatek is not a dating place (not jet :-)). It´s a log for the users off a physical room called Mediatek. A room with a lot off technical accessories (computer, audio...).

Hanne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.