lørdag, september 01, 2007

Fremtidens e-læring: strategier i videnssamfundet

Mandag d. 24. september 2007, kl. 10-16 har Center for It og Læring, Informations- og Medievidenskab, Aarhus Universitet et seminar om Fremtidens e-læring: strategier i videnssamfundet.
Seminaret finder sted i: Adorno-bygningen, lokale 135 Helsingforsgade 8 8200 Århus N.
Deltagelse i seminaret er gratis, men der kræves tilmelding senest 19.9.2007 til Mette Schæfer Kristiansen på imvmsk@hum.au.dk

Yderligere oplysninger: lfa@cvusonderjylland.dk

4 kommentarer:

Hanne sagde ...

Jeg vil gerne deltage og har tilmeldt mig. Jeg har forsøgt at booke en af sem.´s biler, men alle er væk (de kører som bekendt til Ribe). Jeg kan se, om jeg kan råde over vores :-))

lis faurholt sagde ...

Jeg har plads til Hanne + to mere i min bil. Mail til mig, hvis du vil have en af de to pladser.

Hanne sagde ...

Jeg kører i stedet, har Lis og jeg aftalt. Jeg har plads til tre, hvor Ellen Q har snuppet den ene af dem.

Hanne sagde ...

... og I skal ikke sende en mail til mig, men skrive en kommentar herinde, så kan andre også se, hvornår der er fyldt op i min bil :-)