mandag, september 17, 2007

Smartboard - spotkursus

Torsdag den 8. november 2007 kl. 13.15-14.45 Interaktiv tavle. Spotkurset afvikles ud fra en tre-trins model:

  1. Et praksiseksempel fra undervisningen. Eksemplerne skal ses som inspiration til undervisningsaktiviteter, der integrerer den aktuelle teknologi.
  2. Spørgsmål til funktioner, dels på grundlag af undervisernes egne erfaringer med brugen (spørgsmålene stilles evt. som en kommentar til denne post) og dels inspireret af praksiseksemplet.
  3. Kom godt i gang: praktisk brug af programmet og individuelle forslag til, hvordan man arbejder videre.

Tilmelding sker som en kommentar til denne post senest torsdag den 1. november 2007 kl. 12.00.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej
Jeg vil gerne tilmelde mig kurset.
Torbjørn Ydegaard

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne tilmelde mig kurset
Bedste hilsener
Jens Ulrich

Anonym sagde ...

KMA vil gerne tilmnelde mig kurset. Venlig hilsen Karen

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne tilmelde mig
VH Ove Steiner

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne deltage.
Carsten Henningsen

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne tilmelde mig kurset. Mange hilsener Jette Laursen

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne tilmelde mig kurset.
Hilsener Annette Jørgensen

Anonym sagde ...

Jeg beklager, men jeg bliver nødt til at melde afbud til kurset.
Hilsener og god fornøjelse
Annette